Om support og service

Telefonsupport

Vi besvarer dine spørsmål på ukedager fra kl. 08:00 til 16:00 (stengt for lunsj 12:00 til kl. 12:30).
Vi tilbyr også supportavtaler til sluttkunder.

Ombyttesystem

Ring vår support og be om en ombytteenhet. Hvis du ringer før kl. 14.00 sendes enheten ut samme dag. Dette betyr at du kan ha erstatningsenheten allerede neste dag, og unngår et langt driftsavbrudd. Vi fakturerer veil. pris ifølge serviceprislisten, og hvis den defekte enheten returneres innen 14 dager krediteres differansen mellom ombytte prisen og den veil. serviceprisen. For garanti kreditert hele fakturaen.

Hvis skaden er forårsaket av tordenvær eller påført annen skade som medfører skroting, innrømmes ingen kreditt. Produktet kan ikke være eldre enn tre måneder fra utleveringsdato om kreditt skal innvilges. Om du returnerer samme enhet som vi sendte ut, belastet et feilsøkningsavgift hvis forseglingen på forpakningen er brutt.

Ved retur av defekte enheter må skjemaet "RMA" (for retur og reparasjon) alltid fylles ut og sendes med, samt en kopi av den følgeseddelen du fikk sammen med erstatningsenheten du bestilte. Beskriv årsaken til feilen for å lette serviceverkstedet sitt arbeide.


Reparasjon

Du sender produktene til vårt servicesenter for reparasjon. Ved reparasjon av defekte enheter må skjemaet "RMA" (for retur og reparasjon) alltid fylles ut og sendes med. Det reparerte produktet blir så sendt tilbake til deg, og vi belaster reparasjoner i henhold til veil. serviceprisliste. Du henter skjema i mediearkivet.

Kontakta supporten

I och med att du fyller i kontaktformuläret nedan kommer vi att registrera och behandla dina personuppgifter.

För mer information om hur vi behandlar dina personuppgifter, se vår integritetspolicy.